Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kołaczycach
Nawigacja
ZSPiG

Szkoła

Historia szkoły

Dla nauczycieli

Dla uczniów

Dla rodziców

Dokumenty szkolne

Organizacje

Klasy

Wydarzenia

Sukcesy

Konkursy

Opieka zdrowotna

Orlik 2012

Plan lekcji

Biblioteka szkolna

Świetlica szkolna

Logopeda

Projekty Edukacyjne

Gazetki szkolne

Nasza gmina, powiat

Kontakt

Szkolna Metamorfoza

Koła Muzyczne

Losowa fotografia
Godło
Certyfikaty
Szkoła Bez Przemocy
Szkoła Odkrywców Talentów
Europejski Fundusz Społeczny
BIP
Ankieta
Jak podoba wam się nowa skórka strony internetowej szkoły

Bardzo
Bardzo
60% [378 Głosów]

Średnio
Średnio
17% [109 Głosów]

Nie podoba się
Nie podoba się
22% [138 Głosów]

Głosów: 625
Od: 03/06/2013 20:22
do: 16/06/2017 01:38

Archiwum ankiet
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Koło Małych Odkrywców Przyrody
Koło małych odkrywców przyrody

W ramach projektu unijnego „ Szkolna metamorfoza” prowadzę koło „Małych Odkrywców Przyrody”. Na zajęcia, które odbywają się one dwa razy w miesiącu, uczęszcza 8 uczniów z klas IV-VI. Celem tych zajęć jest rozwijanie u uczniów postawy ciekawości oraz chęci poznawania przyrody. Tajniki wiedzy przyrodniczej zgłębiają oni poprzez obserwowanie organizmów – zarówno tych „dużych” jak i tych w „kropli wody”, prowadzenie badań i eksperymentów przyrodniczych, zakładanie hodowli roślinnych i zwierzęcych oraz twórcze wykorzystanie naturalnych materiałów przyrodniczych. Uczestnicy zajęć podejmują także konkretne działania na rzecz ochrony przyrody w najbliższym środowisku. W poznawaniu przyrody pomagają uczniom ciekawe pomoce dydaktyczne, np. zestawy doświadczalne, mikroskopy, kolorowe przewodniki do rozpoznawania organizmów oraz przyrodnicze gry logiczne, które cieszą się wśród uczniów dużą popularnością, gdyż łączą element zabawy, nauki i współzawodnictwa. W programie prowadzonego przeze mnie koła znajdują się także zajęcia terenowe, które są świetną okazją do lepszego poznania przez uczniów najbliższego otoczenia i zaobserwowania w nim wielu niekorzystnych zmian będących skutkiem nieodpowiedniej działalności człowieka. Przyczyniają się one też do wyrobienia u uczniów spostrzegawczości, cierpliwości i koncentracji uwagi, czyli cech niezbędnych każdemu „małemu odkrywcy przyrody”.



2



Z
ajęcia wyrównawcze z biologii
W ramach projektu unijnego „ Szkolna metamorfoza” prowadzę zajęcia wyrównawcze z biologii dla uczniów klas I-III gimnazjum. Na zajęcia uczęszcza 10 uczniów (5 chłopców i 5 dziewczynek). Celem tych zajęć jest  wyrównywanie braków i poprawa wyników w nauce a także pogłębianie wiedzy przedmiotowej i umiejętności uczniów. Na zajęciach uczniowie rozwiązują zadania i testy biologiczne, pracują z atrakcyjnymi środkami dydaktycznymi tj. mikroskopy, lupy, naturalne okazy biologiczne, modele, plansze, foliogramy, klucze, przewodniki, atlasy, albumy.  Korzystają z nowoczesnych technologii, programów multimedialnych i gier edukacyjnych. Uczniowie chętnie biorą udział w zajęciach i wykazują się dużym zaangażowaniem.


opracowanie: p. Beata Opałka

koło przyrodnicze1

zespół wyrównawczy 1

zespół wyrównawczy 2






Komentarze
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Nick:*
E-Mail:*
Strona:
Treść:*

Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?